Retourneren

Retourneren

Als u een defect product heeft ontvangen, of u een product om een andere reden wilt retourneren, dient u hiervoor eerst een retourverzoek in te dienen. U kunt dit doen middels het invullen van ons online retour formulier.

Na goedkeuring ontvangt u van ons per e-mail een retournummer en een instructie over de wijze van retournering. Het retournummer is 5 dagen geldig.

Er moet bij retourzendingen worden voldaan aan de volgende eisen:

* Er moet uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bestelling een retournummer worden aangevraagd middels het online retour formulier.

* De retourartikelen dienen goed verpakt, ongebruikt, onbeschadigd, onbeschreven in originele verpakking te worden geretourneerd op de door ons aangegeven wijze.

* De bestelling dient binnen 5 werkdagen na het toekennen van het retournummer te worden geretourneerd.

* Het retournummer dient duidelijk zichtbaar te worden aangebracht.

* Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Om problemen over o.a. het wel of niet ontvangen van retourzendingen tegen te gaan adviseren wij u de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen.

Zendingen zonder retournummer en/of ongefrankeerde zendingen worden geweigerd!

Indien de goederen per post worden teruggestuurd dient u ervoor te zorgen dat het pakket voldoende gefrankeerd is. De portokosten zullen niet worden vergoed. Blok behoudt het recht om slechts een deel van het bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat de producten reeds zijn gebruikt of na ontvangst zijn beschadigd. U kunt dit voorkomen indien u de producten uitsluitend test zoals u dat in een winkel zou doen, en ongebruikt en in de originele verpakking retourneert.

In verband met de administratieve afhandeling zal het te crediteren bedrag zo snel mogelijk, maar in elke geval binnen 14 werkdagen worden teruggeboekt. Voor het terugzenden van de goederen zie ook onze retourprocedure.

Verkeerd geleverd

Indien er producten verkeerd geleverd zijn kunt u door middel van een retour verzoek uw manco melden. U dient binnen 2 dagen uw manco te melden.